TableFever manager

Ranking

Bouw een band op met je gasten

De customer journey van een restaurantgast begint bij het prikken van een datum en het maken van een reservatie. Vanaf dan is het aftellen. Ook daags van tevoren is het handig om je gast elegant te herinneren aan de reservatie. Communiceer verbindend en geef hem of haar in elke fase het gevoel betrokken te zijn.

Ga van start met Tablefever

Stimuleer feedback

Veel gasten ervaren het als positief wanneer een restaurant na een bezoek polst naar de ervaring. Op die manier kunnen gasten sterren toekennen of een review delen over hun beleving. Die recensies kan jij als promo naar nieuwe gasten zichtbaar maken op je eigen website. 

Haal een award binnen

TableFever heeft met de Yummies een loyalty-programma lopen onder haar partnerrestaurants. Wie doorheen het jaar de hoogste rankings behaalt, maakt kans op een van de Yummie-trofees die jaarlijks door ons team worden uitgereikt.

Probeer TableFever gratis 
en
start vandaag nog

Start vandaag nog met Tablefever